فواید تخم کتان بو داده

مطلب را به اشتراک بگذارید

فواید تخم کتان بو داده

چرا تخم کتان بوداده OAB و نه تخم کتان خام ؟

این غله دارای مواد مغذی فراوانی است و در قدیم به عنوان دارو مورد استفاده قرار گرفته. تخم کتان قادر به کاهش کلسترول است و برای افراد دیابتی بسیار سودمند است. هضم دانه های خام این غله برای سیستم گوارشی بدن دشوار است با در نظر گرفتن این مسئله محصول این شرکت به صورت بو داده، بدون نمک و شکر، عرضه می گردد که شما حتی می توانید از آن در ظرف آجیل خود استفاده کنید.

تخم کتان این شرکت با روش فوق مدرن و بدون حرارت مستقیم و در خلا بو داده شده است و تمام املاح و مواد مغذی و ویتامین های آن حفظ گشته. اگر روزانه تخم کتان را همراه با آب مصرف کنید فیبر مورد نیاز بدن تامین خواهد شد و سیستم گوارشی شما با روالی طبیعی کار خواهد کرد. هنگام استفاده از تخم کتان مایعات بیشتری بنوشید. با این روش دیرتر گرسنه شده و به لاغری کمک می کند و به راحتی از یبوست جلوگیری می کند.

تخم کتان طلایی ۲۰۰ گرمی

تخم کتان طلایی

امگا ۳ در تخم کتان و زیبایی پوست و مو

– تخم کتان حاوی اُمگا ۳ است و این خبر خوبی است. معمولاً هنگامی که از اُمگا ۳ صحبت می شود سریعاً ماهی به ذهن خطور می کند. اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که خیلی کم ماهی می خورند و آن هم سرخ شده، از منبع مفید کاهش کلسترول و زیبایی پوست دور هستید. تخم کتان بو داده می تواند جایگزین مناسبی برای شما باشد.
– برای کسانی که از غذاهای دریایی دور هستند تخم کتان جایگزین بسیار مناسبی است.

تخم کتان بو داده و لاغری

– تخم کتان دارای میزان بالایی از فیبر است که باعث کاهش کلسترول می شود. مواد غذایی که دارای فیبر بالایی هستند باعث لاغری می شوند زیرا فیبر باعث سیر ماندن دراز مدت می شود. در نتیجه قند خون نیز کنترل می شود.

تخم کتان بوداده ضد سرطان ، دیابت و روماتیسم

اُمگا ۳ دارای ماده ای به نام Acid-linolenic acid می باشد که موجب جلوگیری از بیماری های آرتریت روماتوئید، دیابت و سرطان می شود.

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *