زیبایی پوست با جو دو سر

مطلب را به اشتراک بگذارید

زیبایی پوست با جو دو سر

جو دوسر کمی سوزاننده و فوق العاده تمیز کننده است. برای استفاده از جو دوسر، مقداری از آن را کف دست خود بریزید و با کمی آب آن را به صورت خمیری نرم آماده کنید. با این خمیر، پوست را به آرامی ماساژ داده و بعد آن را بشویید.

یک پیشنهاد عالی دیگر برای استفاده از مزایای جو دوسر مخلوط کردن آن با پوست پرتقال است.برای اینکار، در فصلی که پرتقال میل می کنید، پوست آن در محل مناسبی خشک کنید. پوست پرتقال به راحتی در معرض آفتاب، کنار پنجره، روی بخاری یا اجاق کم شعله خشک می شود.این پوست ها  را می توانید در تمام طول سال نگه دارید.

برای تهیه یک ترکیب تمیز کننده عالی، مقداری از پوست پرتقال خشک شده  را در آسیاب ریخته و آن را پودر کنید. بهتر است آن را الک کنید تا خمیری یکدست و نرم ترداشته باشید.حالا این پودر را را با کمی آرد جو دوسر ترکیب کرده و طبق روش بالا از آن استفاده کنید. پس از مدتی شاهد تغییرات شگرفی در پوست خود خواهید بود.

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *