روغن زیتون فرابکر ارگانیک OAB

مطلب را به اشتراک بگذارید

روغن زیتون فرابکر ارگانیک OAB

تاریخچه

روغن زیتون فرابکر ارگانیک محصول کشور اسپانیا دارای طعم و عطری منحصر به فرد است. امروزه روغن زیتون فرابکر ارگانیک در سراسر جهان عرضه می شود و شرکت OAB مفتخر است که یکی از وارد کنندگان این روغن زیتون می باشد.

تولید

یکی از عوامل موفقیت این شرکت سنت و نوآوری می باشد. علاوه بر آن نقطه قوت این شرکت مربوط به فناوری پیشرفته آن است. در طول این سال ها فعالیت این شرکت توسعه یافته است و دارای بهترین کیفیت روغن زیتون است. به همین دلیل ساختار و روش های که در این صنعت استفاده می شود دارای بالاترین کیفیت می باشد. در تمام مراحل تولید با استفاده کردن از تجهیزات مدرن زیتون ها را پرس می کنند و به تولید روغن با بالاترین کیفیت می پردازند. فرآیند کاملا خودکار به شرکت این اجازه را می دهد تا ۱۵۰،۰۰۰ لیتر در روز تولید شود که معادل ۶۰ میلیون بطری در سال است. دارا بودن اولین نرخ قابلیت سازمانی و ساختار پویا می تواند تمام نیازهای مشتری برای توزیع بین المللی (مقیاس بزرگتر) را برطرف کند.

روغن زیتون فرابکر ارگانیک ۰.۵ لیتری

روغن زیتون فرابکر ارگانیک

منشاء روغن این شرکت

بهبود طعم محصول به این معناست که هر سال مناطقی که دارای بالاترین کیفیت زیتون، بهترین شرایط آب و هوایی برای تولید کیفیت بالاترین روغن زیتون فرابکر با اسیدیته کم را دارند، شناسایی شوند. راز کیفیت این روغن زیتون به انتخاب زیتون با کیفیت بر می گردد. انتخاب زیتون به این معناست که بهترین زیتون ها با دست چیده می شود و بلافاصله پرس می شود.

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *