رابطه نمک دریا و پوست

مطلب را به اشتراک بگذارید

رابطه نمک دریا و پوست

واقعیت این است که میزان نمک تصفیه شده موجود در غذاهای فرآوری شده، بسیار بالا است و سلامت بدن را تحت تاثیر قرار می دهد.مسئله اصلی این غذاهای فرآوری شده، میزان سدیم، مواد شیمیایی و نگهدارنده های است،که به آن اضافه می کنند.این بدان معنا است که نمک تصفیه شده بیش از ۶۰ مواد معدنی ضروری تکمیل نشده دارد و مواد نگهدارنده از جمله هیدروکسید آلومینیوم که به بیماری آلزایمر ربط دارد را نیز دارا است.

با توجه به توصیه های انجمن قلب آمریکا میزان مصرف سدیم روزانه برای بزرگسالان ۱۵۰۰ میلی گرم است. در حال حاضر مصرف سدیم بیش از حد است و تاثیر منفی بر زیبایی پوست دارد. شما می توانید برای بهبود سلامت پوست خود از نمک دریا کم سدیم استفاده کنید. نمک دریا سرشار از مواد معدنی است که بدن شما را تقویت می کند. یکی از ویژگی های نمک دریا کم سدیم، قلیایی بودن آن در طیف اسید/قلیایی است. به همین دلیل ما به شدت معتقدیم که پخت و پز با نمک دریا بسیار ضروری است و به تنظیم بیوشیمیایی بدن بسیار کمک می کند. داشتن تعادل در مصرف مواد غذایی یکی از مهمترین اسرار برای سلامتی، طول عمر و زیبایی است.

نمک دریا کم سدیم یددار ۴۰۰ گرمی 

خاصیت نمک دریا کم سدیم بر پوست:

  • نمک دریا کم سدیم، به بهتر جذب کردن مواد غذایی در دستگاه گوارش کمک می کند.
  • نمک دریا کم سدیم، به حفظ و ترویج سلول های سالم کمک می کند و این خاصیت در داشتن پوستی سالم بسیار حائز اهمیت است.
  • نمک دریا کم سدیم، به تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر عفونت های پوستی کمک می کند.
  • نمک دریا کم سدیم، احتباس مایعات بدن را کم می کند و این خاصیت برای داشتن پوستی درخشان مهم است.
  • نمک دریا کم سدیم، به تسکین بیماری های پوستی و آلرژی می پردازد.
  • نمک دریا کم سدیم، به کاهش سموم بدن و پاکسازی پوست بسیار کمک می کند.

رابطه نمک دریا با بدن

اصل زمینه اکولوژی تعادل بدن نشان می دهد که مواد غذایی دارای هر دو انرژی وسیع و انقباضی را در خود دارند. به همین دلیل برای داشتن سلامتی کامل به مواد معدنی نیاز دارید. تمامی مزایای ذکر شده نمک دریا کم سدیم برای سلامت پوست ضروری است.با تغذیه مواد مغذی موجود در نمک دریا کم سدیم، پوست خود را از اختلالات پوستی حفظ می کنید.آیا می دانید داشتن پوستی سالم و با طراوت به میزان مصرف آب نوشیدنی بستگی دارد. مصرف نمک دریا کم سدیم از احتباس مایعات ناخوشایند در بدن جلوگیری می کند و در داشتن پوستی سالم و جوان کمک می کند.

میزان مصرف نمک دریا کم سدیم در افراد مختلف متفاوت است.به عنوان مثال همگی روزانه به ۱تا ۲ قاشق چایخوری نمک دریا کم سدیم در رژیم غذایی خود نیاز دارند.برخی از مردم به میزان سدیم حساس هستند و نیاز کمتری به آن دارند، درحالی که دیگران به میزان بیشتری نمک نیاز دارند. علاوه بر این، گلبول های قرمز خون در مردان بیشتر از زنان است به همین دلیل نیاز به نمک بیشتری دارند.کودکان زیر سن دو سالگی نیاز خیلی کمتری به نمک دارند.

وقتی که انرژی بدن کم است به طور طبیعی به اضافه کردن نمک در مواد غذایی می پردازیم. دلیل انجام این کار این است که غده آدرنال و تیروئید برای تامین انرژی بدن و سالم ماندن به مواد معدنی نیاز دارند.لازم به ذکر است که بدانید تمامی مواد معدنی مورد نیاز بدن با مصرف نمک معمولی تامین نمی شود. مصرف بیش از حد نمک معمولی عوارض جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.برای دریافت مزایای متعدد پوست سالم، نمک دریا را جایگزین نمک معمولی کنید.

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

رایس کیک چند غله

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *