رابطه روغن زیتون فرابکر ارگانیک و سیستم ایمنی بدن

مطلب را به اشتراک بگذارید

رابطه روغن زیتون فرابکر ارگانیک و سیستم ایمنی بدن

تحقیقات نشان داده است که روغن زیتون ارگانیک نقش اساسی بر روی سیستم ایمنی بدن دارد.

سیستم ایمنی بدن چیست ؟

سیستم ایمنی با دارا بودن مکانیسم خاص، بدن را در برابر تهاجمات خارجی (سموم،انگل ها،تومور) محافظت می کند.بدن با دو روش دفاع غیر اختصاصی و دفاع اختصاصی عوامل بیماری‌زا و بیگانه را از بین می‌برد و مانع بروز بیماری می‌شود.

روغن زیتون ارگانیک و سیستم ایمنی بدن

مصرف روغن زیتون فرابکر ارگانیک سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و بدن را در برابر حملات خارجی از جمله باکتری ها و ویروس ها محافظت می کند.تحقیقات نشان می دهد که کمبود برخی از مواد معدنی و ویتامین ها اثر منفی بر روی سیستم ایمنی بدن دارند،لذا روغن زیتون فرابکر ارگانیک به دلیل دارا بودن بیشترین حد امگا ۳ و ویتامین های مهم و آنتی اکسیدانها بهتر از هر نوع روغن زیتون دیگری از بدن محافظت می کند.

روغن زیتون فرابکر ارگانیک ۰.۵ لیتری

روغن زیتون فرابکر ارگانیک

روغن زیتون و آرتریت روماتوئید

آرتریت روماتوئید یک بیماری التهابی مزمن سیستم ایمنی بدن است که بر روی مفاصل تاثیر می گذارد.ژن ها، عوامل عفونی، هورمون ها و رژیم غذایی با این بیماری در ارتباط هستند. برخی از مطالعات نشان داده است که روغن زیتون ارگانیک می تواند در کاهش این علائم موثر واقع شود. در حال حاضر، نتایج مطالعه اخیر نشان می دهد که مصرف منظم روغن زیتون فرابکر ارگانیک خطر ابتلا به آرتریت روماتوئید را کاهش می دهد.زیرا بدون مواد شیمیایی بوده و میوه زیتون آن به صورت ارگانیک کشت شده و عاری از هرگونه آفت کشی می باشد.

قابل ذکر است، مردمی که رژیم غذایی آنها حاوی سطح بالای روغن زیتون فرابکر ارگانیک است، در معرض خطر کمتر ابتلا به این بیماری هستند.همچنین کسانیکه روغن زیتون فرابکر ارگانیک کمتری استفاده می کنند ۲٫۵ برابر بیشتر از کسانی که مصرف می کنند در خطر مبتلا شدن به این بیماری هستند.

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *