دکتر آدامو و گروه خون

مطلب را به اشتراک بگذارید

تاریخ زنده ی نیاکان ما در خون ماست که در آینده می بایست به آیندگان ما انتقال پیدا کند. آگاهی از گروه خون و سازگاری با آن باعث پیشرفت ما در زندگی و عامل اصلاح تدریجی ژنتیک و تضمین کننده سلامت آیندگان ماست.

گروه خون و ژنتیک

پس از آنکه تحقیقات دانشمندان بر روی ژنتیک انسان که پروژه ای اداره شده توسط دولت امریکا بود و مربوط به تکمیل نقشه ژنتیکی انسان بود در ژوئن سال ۲۰۰۰ پایان یافت، آن را « نقشه نهایی ژنتیکی » نامیدند که با آگاهی کامل از بیولوژی مولکولی بدن انسان توانستند به دلایل تفاوت انسان ها از یکدیگر براساس گروه خونشان پی برده و این دستاورد انفجاری در دانش ژنتیک بود.

اکنون در قرن ۲۱ زندگی می کنیم و با شواهدی که در دست داریم هر چه بیشتر به علم تفاوت گونه های انسان براساس گروه خونشان پی برده و به راه های رهایی بشر از بیماری ها با علم بر دانش مربوط به گروه خون پی میبریم.

جالب است بدانید که امروزه در ژاپن هر فردی می بایست از گروه خون خود آگاهی کامل داشته و سالیان طولانی است که افراد این کشور از رژیم غذایی ویژه گروه خونشان پیروی کرده و به انجام ورزش های مربوط به گروه خونشان می پردازند، که این امر منجر به افزایش طول عمر در آنها گشته است. حتی امر استخدام نیرو در شرکت ها و همچنین امر ازدواج و انتخاب زوج نیز در این کشور بر اساس گروه خون صورت می پذیرد. ژاپنی ها در هنگام آشنایی با یکدیگر گروه خون خود را اعلام می نمایند زیرا معتقد اند که این امر نقش بسیار مهمی در شناخت افراد و نحوه ارتباط آنها با یکدیگر دارد.

دکتر آدامو کیست؟

یکی از کسانی که بیشترین تحقیق را بر روی گروه های خونی و رابطه آنها با شخصیت، تغذیه و سلامت افراد انجام داده است دکتر آدامو می باشد. دکتر پیتر جیمز . د. آدامو پزشک ، زیست شناس، محقق بین المللی، سخنران و متخصص درمان به روش های طبیعی است. او مدرک دکترای “درمان به روش های طبیعی” (Naturopathic Doctorate) خود را در سال ۱۹۸۲ از کالج باستیر واقع در سیاتل، ایالت واشنگتون کسب کرد.

درمان سرطان سینه به روش طبیعی

وی پس از پانزده سال تحقیق در خصوص گروه های خونی و با در دست داشتن سایر اطلاعات مربوط به گروه خون که نتیجه زحمات و تلاش سی ساله ی پدرش ، آقای دکتر جیمز آدامو بوده ، و با انجام آزمایشات زیاد در خصوص گروه خون توانست بیماران زیادی را شفا بخشیده و به یافته های جدیدی در علم پزشکی به ویژه درمان طبیعی سرطان سینه نایل آید و کلید راز نهفته گروه خون و ارتباط آن با انواع بیماری ها را کشف نماید و طی کتاب هایش در اختیار عموم قرار دهد. او طی تحقیقاتش بر روی گروه خون و تغذیه و درمان بیماریها به روش های طبیعی از سوی انجمن پزشکان به عنوان پزشک نمونه سال ۱۹۹۰ شناخته شده است. دکتر آدامو و پدرش بر این باورند که همانگونه که چهره ، اثر انگشت و آهنگ صدای هیچ دو انسانی یکسان نیست ، رژیم غذایی آنها نیز نمی تواند یکسان باشد. بر طبق گفته های ایشان، گروه خون کلیدی برای گشودن درهای اسرار آمیز سلامت، بیماری ها، طول عمر و سلامت روح و روان است.

کتاب اول وی، بر اساس گروه خون خود تغذیه کنید از زمان چاپ به مدت سه سال متوالی در لیست کتاب های پر فروش سال بوده و به بیش از چهل زبان مختلف ترجمه گردیده است. این کتاب ، در سال ۱۹۹۹، از سوی صنایع معتبر کشور آمریکا به عنوان یکی از ده کتاب تاثیر گذار بر سلامت معرفی گردید و دکتر آدامو به عنوان یکی از جذاب ترین نویسندگان کتابهای سلامتی شناخته شد.

دیگر کتاب های دکتر آدامو عبارتند از :

کتاب زندگی مناسب بر اساس گروه خونی
کتاب مبارزه با پیری با علم گروه خونی
کتاب مبارزه با سرطان با علم گروه خونی
کتاب مبارزه با دیابت با علم گروه خونی
• کتاب بر اساس گروه خون خود تغذیه کنید
کتاب آشپزی مناسب بر اساس گروه خون
کتاب مبارزه با بیماریهای قلبی عروقی با علم گروه خونی
کتاب مبارزه با آرتروز با علم گروه خونی
کتاب مبارزه با آلرژی با علم گروه خونی
کتاب تغذیه مناسب دوران بارداری و سلامت کودک با علم گروه خونی
کتاب کنترل علائم یائسگی با علم گروه خون

کلیه کتابهای دکتر آدامو حاوی جدولهای غذایی جداگانه برای گروههای خونی است و همچنین مشمول مکملها ، ویتامینها و جدولهای ورزشی مختص هر گروه خون است.

انستیتوی بررسی افراد بر اساس شخصیت

در سال ۲۰۰۱ دکتر آدامو انستیتوی بررسی افراد بر اساس شخصیت (IFHI) را تاسیس نمود. IFHI مخفف « Institute for Human Individuality » می باشد که واقع در دانشگاه بریج پورت آمریکا است و مرکز (Center of Excellence in Generative Medicine) و کمپانی (North American Pharmacal) از حامیان این انستیتو می باشند.

در سال ۲۰۰۳ آقای دکتر آدامو اولین کنفرانس IFHI را به همراه ارائه مدرک برگزار نمود و پس از آن، این کنفرانس هر شش ماه یکبار برگزار می شد که در طی کنفرانس وی به عنوان سخنگوی اصلی سخنرانی می نمود. این کنفرانس ها بهترین و درخشان ترین چهره ها در زمینه تغذیه را مجذوب خود نموده است.

از سال ۲۰۰۹، دکتر آدامو در دانشگاه بریج پورت مسئولیت تأسیس و نظارت بر اولین دوره مداوای فرد بر اساس درمان های طبیعی را بر عهده داشته است.

دکتر آدامو به بیش از ۱۰ زبان کامپیوتری آشنا است و تا کنون ۴ سیستم نرم افزاری پزشکی، ۱ برنامه ساخت موسیقی و اختراعات متعدد مربوط به مکمل های تغذیه ای، آرایشی و عطر خلق کرده است.

دکتر آدامو دارای کمربند مشکی در هنرهای رزمی (تای چی و تانگ سو دو) است و اوقات فراغت خود را با نجاری، قایق رانی و مرمت ماشین های قدیمی می گذراند. در حال حاضر، دکتر آدامو به همراه همسر و دخترانش ساکن کانکتیکات غربی است.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *