جینسینگ و آنفلوانزا

مطلب را به اشتراک بگذارید

جینسینگ و آنفلوانزا

اگر جزو افرادی هستید که دچار بیماری هایی نظیر آنفلوانزا به طور مداوم می شوید. حتما مصرف مقدار معینی از جینسینگ را به طور روزانه در برنامه غذایی خود قرار دهید. اگر در فصول زمستان یا پاییز و در فصل های سرد از این گیاه استفاده کنید. از بیماری هایی نظیر آنفلوانزا ، سرماخوردگی و ویروس سین‌سیشیال تنفسی بسیار پیشگیری می شود.

از آنجایی که واکسنی برای درمان ویروس سین‌سیشیال تنفسی وجود ندارد و همچنین واکسن های موجود برای آنفلوانزا زیاد موثر نیستند دانشمندان در یک تحقیق برای یافتن دارویی برای پیشگیری از آنفلوانزا فهمیدند که مصرف عصاره جینسینگ می تواند از ابتلا به آنفلوانزا و ویروس سین‌سیشیال تنفسی جلوگیری کند.

جینسینگ دارای انواع مختلفی است پزشکان نوع پاتاکس آن را پیشنهاد می کنند. این نوع جینسینگ دارای جینسنوساید به مقدار بیشتر نسبت به بقیه انواع جینسینگ مانند نوع آمریکایی آن است. مقدار ماده موثر جینسینگ بستگی به سن ریشه جینسینگ دارد. جینسنوساید دارای خواصی از قبیل درمان استرس و جلوگیری از خستگی است. این ماده باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و از بدن در برابر ابتلا به آنفلوانزا و بیماری های مشابه مانند سرماخوردگی و ویروس سین‌سیشیال تنفسی جلوگیری می کند.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *