جو دو سر (یولاف) به عنوان ملیّن

مطلب را به اشتراک بگذارید

جو دو سر (یولاف) به عنوان ملیّن

با این که سبوس یولاف از نظر میزان الیاف گیاهی غیرمحلول در آب بسیار قدرتمند بوده و بهترین غله برای رفع یبوست است. این غله سودمند بدون گلوتن بوده و ۱۵ برابر خود آب جذب می کند و از آنجایی که بالاترین میزان فیبر را در میان غلات دارد لذا بهتر از هر غله ای برای درمان حتی یبوست های مزمن اثر بخش و ملیّن است. 

جو دو سر پرک صبحانه فوری ۲۰۰ گرمی

تحقیقات دکتر اندرسن نشان می دهد که آرد یولاف، سبوس یولاف هر دو در افزایش حجم مدفوع کمک کرده و از طرق مختلفی به سلامت روده بزرگ کمک می کنند و کمک زیادی در درمان یبوست دارند. مثلاً در یک تحقیق جدید در فرانسه به ۵۰ نفر از اشخاص سالخورده که برای درمان یبوست مراجعه نموده اند تجویز شده است که هر روز چند عدد بیسکویت تهیه شده با آرد و سبوس یولاف بخورند. پس از ۱۲ هفته یبوست آن ها به کلی رفع شده و تعداد دفعات تخلیه و میزان دفع، اصلاح و به حال عادی بازگشته است. در ضمن در این رژیم وزن آن ها کاسته شده که خیلی مورد علاقه آن ها بوده است. یولاف دارای خاصیت ضدالتهاب برای انواعی از بیماری های پوستی مانند انواعی از اگزما می باشد.

جو دوسر را از کجا میتوان تهیه کرد

جو دو سر را می توان از فروشگاه اینترنتی oabshop.ir تهیه کرد.

در یک تحقیق علمی جدید کشف شده است که دانه های یولاف به شدت ساخت پروستاگلاندین را در بدن مهار می کنند و از این نظر دانه های پخته و خام یولاف دارای نیروی یکسانی می باشند. پروستاگلاندین ماده ای است که ممکن است ایجاد التهاب را کند و طی نتیجه تحقیق فوق خاصیت ضدالتهاب بودن یولاف را توجیه می نماید. به همین دلیل است که از روزگاران کهن مرسوم بوده همیشه از کیسه های پر از یولاف برای رفع التهاب پوست استفاده می کردند. عده ای از پزشکان توصیه می کنند که برای کنترل پسوریازیس کیسه های پر از یولاف روی پوست مبتلایان گذارده شود.

عضو اینستاگرام ما شوید (oab_food) و اخبار تحقیقات پزشکی روز جهان را دریافت کنید.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *