تومورهای دستگاه تناسلی زنان و گروه خون

مطلب را به اشتراک بگذارید

معمولاً تومورهای دستگاه تناسلی در زنان دارنده گروه خون A بیشتر دیده می شود. برای مثال سرطان اندومتری در زنان گروه خون A و سرطان تخمدان بیشتر در افراد دارنده گروه خون A و AB  مشاهده می شود. در هر دو این سرطان ها دارندگان گروه خون A دوران درمان ناقص به مدت پنج الی ده سال به طول می انجامد و بالعکس بهترین دوران به همراه درمان کامل این نوع سرطان در زنان دارنده گروه خون O و سپس در زنان دارنده گروه خون B مشاهده می شود.

درصد زنان دارنده گروه خون B که به تومور بدخیم تخمدان مبتلا می گردند بسیار کم است. بنابر بررسی های مکرر، زنان دارنده گروه خون A  شانس زیادی در برابر سرطان دهانه رحم ندارند و درصد بهبودی در زنان دارنده گروه خون B بالا تر و در زنان دارنده گروه خون O بسیار بالاتر است.

در سرطان تخمدان آنتی ژنهای گروه خون از بین می روند و بالعکس در سرطان های آندومتری بافت سالم آندومتری، آنتی ژن گروه خون نداشته و آزمایشات بر روی بافت آندومتری مبتلا به سرطان، آنتیژن گروه خون زیادی را نشان داده است. سکرتورها در ابتلا به سرطان آندومتری در ریسک بیشتری قرار دارند.

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *