آشپزی مناسب بر اساس گروه خون

مطلب را به اشتراک بگذارید

آشپزی مناسب بر اساس گروه خون

در این کتاب به آموزش آسان تهیه ی انواع غذاها و خوراکی ها بر اساس گروه خون پرداخته شده و برنامه غذایی مخصوص گروه های خونی جداگانه نوشته شده است. در تهیه ی انواع غذا شما می توانید بر حسب سلیقه ی خود و با در نظر گرفتن گروه خونتان تغییرات دلخواه خود را در استفاده از انواع مواد غذایی به عمل آورید. قدم اول در گرفتن رژیم غذایی ویژه گروه خونتان،باور داشتن به این مساله است که می بایست تفکر خود را در خصوص غذاهای گوناگون تغییر دهید. می بایست به این باور برسید که یک غذا می تواند برایتان دارو قلمداد شده و در دیگری تنها به عنوان غذا باشد. باید پذیرفت که هر آنچه که وارد بدنمان می شود بر روی تک تک سلول های بدنمان اثر می گذارد و این است اثر غذا بر روی بدن انسان. 

این کتاب، آشپزی مناسب بر اساس گروه خون،و آشپزی رژیمی موجود در این وب سایت به منزله ی رژیم غذایی صحیحی است که از این پس هر روز با ما بوده و با پیروی از آن هر روز بیشتر و بیشتر به معجزه ی گوناگونی انسان ها پی خواهیم برد.

 

مقالات مرتبط

رایس کیک سیاه دانه1

رایس کیک سیاه دانه

تاریخچه:
منشا اصلی رایس کیک به کشور ژاپن بر میگردد، که این محصول در بین مردم این کشور بسیار محبوب می باشد.
رایس کیک امروزی را چه کسی اختراع کرد؟
در اوایل قرن بیستم “آلکساندر پیرس آندرسون” گیاه شناس مشهور آمریکایی توانست برای نخستین بار، با روشی جدید برنج را به شکل رایس کیک های امروزی در آورد و پس از آن امتیاز آن را در اختیار شرکت های بزرگ تجاری قرار داد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *